Tisdag, vecka 1

Trots att det kändes motigt att ta sig till gymmet så for jag. Och gud så skönt det är nu efteråt. Körde slut på benen så jag vet en tjej som kommer ha träningsvärk imorgon, härligt! Det ska kännas ;) Hade tänkt ta mig en löptur men tror jag hoppar den ikväll, känner mig inte riktigt hundra just nu. Fast får se hur det blir med den saken senare.

Gymträningen:
Benböj med stång 15x2
Utfall med stång 15x2
Benpress 12x3
Rumplyft på boll 10x3
Rygg-ups 8x3

Imorgon är det magen som ska lida, oj så det ska kännas!

Kommentarer
Postat av: med emma

tack tack, nu är jag tillbaka iaf fast på annan plats :)

2011-03-19 @ 09:57:30
URL: http://medemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0